Saturday, April 11, 2015

DropShip Agent RHM Global Di perlukan

klik untuk besarkan image

Cara MUDAH menjadi Pengedar di RHM Global Sdn.Bhd Secara " DROPSHIP "

Apa yang kami tawarkan kepada anda :




1. Menyediakan Website , blog , facebook page , instgram , twitter dsbnya.
      
         Setiap pengedar atau rakan-rakan niaga anda atau siapa sahaja di benarkan mengakses laman-laman media sosial ini selepas membuat PEMBELIAN PERTAMA serendah RM 289 ( semenanjung ) atau RM 295 di Sabah/Sarawak/Labuan .Di laman tersebut di lengkapi dengan info Produk,Testimoni dsb nya.

2. Menyediakan laman RASMI web , blog serta youtube channel RHM Global
      
Di laman web www.erhmglobal.com , www.rhmglobal.blogspot.com , Youtube RHM Global Channel  juga di lengkapi dengan info terbaru , produk ,testimoni video yang di update dari masa ke semasa.

3. Invoice & Tempahan ( Pengeposan Kami lakukan )

        Memudahkan pengedar dan RHM Global menguruskan tempahan . SMS TEMPAHAN ATAS BAYARAN YANG DI BUAT maklumat dihantar TERUS kepada pembeli dan pengedar untuk memberitahu status invoice , mengemaskini tracking POS LAJU no dan tindakan segera akan di ambil jika berlaku kelewatan pengeposan ( telah di lakukan sejak 2008 ) .

4. Tidak Perlu Simpan Stok

        Kaedah secara dropship di perkenalkan bagi membolehkan anda untuk tidak perlu menyimpan stok Di sinilah anda akan menjana keuntungan secara ONLINE. Maklumat keuntungan /bonus setiap pakej di beli atau di daftarkan oleh PENGGUNA atau RANGKAIAN ANDA dipaparkan di dalam semua laman web percuma , laman rasmi , blog atau fb rasmi syarikat .

5. Domain & Hosting

         Anda tidak perlu fikir tentang keselamatan website. Tidak perlu pening kepala tentang bagaimana nak 'maintain' server hosting & domain kerana ianya semua dikendalikan oleh pakar-pakar kami di RHM Global.

6. Bantuan dan Sokongan
      
        Kami tidak akan biarkan anda berniaga keseorangan. Kami sediakan group support di Facebook khas untuk anda berinteraksi dengan kami dan pengedar kami yang sudah berjaya membuat jualan secara online dan offline menggunakan sistem kami.

Sistem RHM Global secara Dropship :

Kita LIHAT bagaimana Sistem ini berfungsi dan beroperasi secara kesimpulannya.

klik untuk besarkan image
klik untuk besarkan image


Cara daftar pengedar RHM Global :

Langkah 1:

              Anda menjadi pengedar/ ahli seumur hidup dan promosikan laman promosi atau kedai online anda di rhm4u.biz , fb atau blog anda ( Copy & Paste semua data , foto, video berkaitan produk, testimoni dsb nya )

Langkah 2:
              Pembeli membeli produk terus melalui anda - "FORMAT" cara beli , pakej produk dan arahan cara arahan pembelian kepada pembeli di sediakan secara percuma melalui SMS atau email.

Langkah 3:
              Pembeli membayar kepada anda mengikut Harga Pakej .

Langkah 4:
             Anda membayar bayaran yang di buat dari pembeli kepada RHM Global , keesokkannya RHM Global membayar keuntungan SPONSOR/ TAJAAN atas pakej yang di buat oleh pembeli  melalui akaun bank peribadi anda ( Maybank ) atau ke bank yang lain pada hari ke-2 nya dan keuntungan ( bonus-bonus ) yang lain pada setiap 7hb ( waktu bekerja) pada setiap bulan .

Kelewatan BAYARAN KEUNTUNGAN ( sehari sahaja ) ini kerana setiap pembelian WAJIB di buat bayaran penuh untuk di masuk kan ke dalam sistem e-wallet RHM Global bagi anda mendapat keuntungan (bonus-bonus) yang lain pada setiap bulan mengikut kelayakan anda.

Langkah 5:
             RHM Global menghantar produk kepada Pembeli anda
Anda Berminat Menjadi pengedar secara Dropship di RHM Global ? hubungi kami !

Keuntungan runcit apabila anda menjadi sebahagian dari kami adalah di antara RM90 ke RM 140 sebotol.

No comments:

Post a Comment