Monday, September 21, 2015

RAMUAN BIO FACTOR 9 YANG TERPENTING | BERUBAH atau REBAH !

klik untuk besarkan image
Berubah atau Rebah ! anda yang pilih...akibatnya anda yang menanggung kesannya jika tidak di rawat lebih awal .
Ketahuilah badan kita anugerah dari Allah SWT yang perlu dijaga ni memerlukan lebih kurang 20 asid amino bagi diproses menjadi protein.  

20 Asid amino darinya mengandungi - 9 penting ( essential ) dan 11 - tidak penting ( non-essential ) namun  mempunyai kaitan antara satu sama lain


Dari semua rangkaian pelbagai asid amino di perlukan bagi  memainkan peranan sangat penting dalam memastikan

sistem tubuh berfungsi dengan baik dengan mengekalkan kesihatan lebih optimum .




Daripada rangkaian asid amino ini  RAMUAN UTAMA dalam produk Bio factor 9 mengandungi 9 rangkaian Asid Amino seperti foto di atas ,Dari 9 rangkaian asid amino ini di pilih dalam kandungan Bio Factor 9 ini  kerana tubuh badan tidak mampu atau sukar di hasilkan .

Kesukaran penghasilan ini akibat dari faktor pemgambilan seharian yang tidak lengkap mengikut piramid makan yang sebenar. 



Kandungan lain dalam Bio Factor 9 ini juga dari pelbagai Vitamain B,C,E ,Vitamin ,Mineral,Kologen serta Mengkudu. 



Menurut oleh Dr ,Ronald klatz yang merupakan presiden anti-aging di Amerika dengan mengandungi 4 sumber penting asid amino sistem tubuh akan di remajakan kembali dan boleh di jadikan sebagai Hormon Tumbesaran ke atas manusia . Kita lihat apakah asid amino itu dan asid amino itu terkandung di dalam Bio Factor 9.

Dengan gabungan ramuan dalam Bio factor 9 ini terbukti pelbagai masalah kesihatan boleh di atasi lebih-lebih lagi masalah dalaman dan luaran .

No comments:

Post a Comment